ENJOY

ENJOY

مرکزخرید اینترنتی
ENJOY

ENJOY

مرکزخرید اینترنتی

جک و اس ام اس غضنفری

غضنفر به شکمش میگه : حال میکنی من کار میکنم تو میخوری !؟ شکمش میگه : میخواهی من کار کنم تو بخوری !

********

به یکی میگن چرا خودکشی کردی؟ میگه حوصله ی نفس کشیدن نداشتم

********

غضنفر میره ته استخر تا میاد بالا می گه : کاشی کاره عجب نفسی داشته !!!

********

به غضنفر می گن بیا اینجا به انگلیسی چی می شه ؟ میگه : کام هیر. میگن حالا برو اونجا به انگلیسی چی میشه ؟ میگه: میرم اونجا میگم کام هیر. . . !!!!

*******

التماس غضنفر به عابر بانک ! :

غلط کردم ، پول نمیخوام فقط گواهی نامه ام رو پس بده !

*******

غضنفر میره کولر بخره، یارو میگه کولر آبی میخوای؟

میگه: فرقی نمیکنه، قرمز بده !

*******

میخواستن غضنفر رو شکنجه روحی بدن

میفرستنش تو یک اتاق گرد، میگن برو یک گوشه بشین !


*******

غضنفر اینقدر برای نامزدش نامه نوشت
تا دسته آخر نامزدش با پست چی ازدواج کرد

*******

غضنفر می ره هیئت راش نمی دن خودش می ره هیئت می زنه هیچکس رو راه نمی ده

*******

غضنفر عاشق خدا می شه کعبه می کشه از توش تیر رد می کنه

 

*******

غضنفر تو خواب دعواش می شه شب بعد با بچه محلاش می خوابه

 

*******

به غضنفر میگن چرا معروف شدی به خری؟ میگه اولش تفریحی بود

به پیرزنه میگن ننه شوهرت بدیم یا بفرستیمت مکه ؟
میگه : ننه مکه که فرار نمی کنه !

********

غضنفر میمیره . شب اول قبر ۶۲ تا فرشته میان سراغش

۲ تاشون سوال می کردن

۶۰ تاشون حالیش می کردن !

********

غضنفر روزه می گیره ۵ دقیقه مونده به اذان روزشو میشکنه می گن چرا اینکارو کردی ؟ می گه خواستم به خدا ثابت کنم که می تونم اما نمی گیرم

********

 غضنفر تو قرعه کشی بانک شرکت میکنه

براش شیش ماه زندان در میاد !!!

********

غضنفر به پسرش شک می کنه، بهش می گه: ها کن ببینم. پسرش ها می کنه. غضنفر می زنه تو گوشش می گه: کره خر! دختر بازی می کنی؟

********

به غضنفر میگن درد عشق بدتره یادرد دندون میگه: هنوزتو اتوبوس شاشت نگرفته

********

تو شهر غضنفر به مناسبت میلاد حضرت علی به کسانی که اسمشون میلاد بود جاییزه دادن

********

غضنفر زنش یه پسر کور دنیا میاره اسمشو میزاره حیدر مریمزاده

********

مادره به بچش میگه : می دونم موهای خواهرت رو کشیدی شیطونه گولت زد. بچه هم میگه :آره ولی لگدی که تو دلش زدم ابتکار خودم بود

********

غضنفر زنگ میزنه 110 میگه پدال ترمز و کلاج و گاز و دنده و فرمونه ماشینمو دزدیدن
پلیس میگه غضنفر تویی ؟
غضنفر میگه آره
پلیس میگه برو جلو ماشین بشین

عشق با لبخند شروع میشود.با بوسه شکوفا میشود.با گریه رشد میکند.با 110 تمام میشود

********

اگه دیدی بچه ای کنار یک روزنامه نشسته و روزنامه زرد شده بدون کار بچه نیست تبلیغ ایرانسله

********

غضنفر توی آتیش سوزی میمیره پزشکان اعلام می کنن %۱۰ سوختگی ، %۹۰ کوفتگی !!! میرن تحقیق می کنن می بینن دوستاش آتیشو با بیل خاموش کردن!

********

غضنفر میره جوراب بخره توش فوت میکنه ببینه سوراخه یا نه!

********

غضنفر با نامزدش میره کافی شاپ ، گارسون میاد میگه : چی میل دارید براتون بیارم؟ دختره میگه : دوتا کافه گلاسه لطفاً . غضنفر با عجله میگه : دوتا هم واسه من بیارین

********

غضنفر با زنش دعواش می شه چراغو خاموش می کنه میگه چرا چراغو خاموش کردی میگه جواب ابلهان خاموشیس

********

به یارو میگن شیعه هستی یا سنی ؟ میگه به حضرت عباس ما عشایریم

********

به پشه میگن چطور زمستونها نیستی پشه میگن نه این که تابستونها خیلی تحویلم میگیرین!

********

آیا میدانستید که بزبزه قندی اولین بز دیابتی تاریخ است !

********

غضنفر با شلوار ورزشی میره مسجد بهش میگن چرا با شلوار ورزشی اومدی مسجد ؟

میگه امروز مسابقه قرآن دارم!

********

طرف باباش مى میره, بهش میگن مراسم میگیرى؟ میگه نه میریم مشهد.

از غضنفر می پرسن از چه گلی خوشت میاد؟

میگه اقاقیا. می گن همینو بنویس. می گه غلط کردم! گل رز!

********
به غضنفر میگن متاهلی یا مجرد ؟ میگه : به نام خدا ، کشاورزم!!!

********

رشتیه ████████████████████ مشترک گرامی دسترسی به این اس.ام.اس امکان پذیر نمی باشد

********

از غضنفر میپرسن: از چه فصلی خوشت میاد میگه: از فصل جفت گیری

********

تو مراسم ختم غضنفر اعلام میکنن :

مرحوم وصیت کرده مشکی نپوشید

فامیلاش میگن مرحوم غلط کرده ! ما به احترامش میپوشیم !!!

********
 از غضنفر می پرسن شراب زندگی چیه؟
می گه نمی دونم، من فقط دوغ می خورم!

********
غضنفر پشه بند میخره، تا صبح نمیخوابه پشه ها را مسخره میکنه

********
غضنفر زنگ میزنه ثبت احوال ، میگه : ببخشید اونجا ثبت احواله ؟ من امروز احوالم خوبه ، می خواستم ثبت کنم !

********
به غضنفر میگن چرا زشتی ؟ میگه وقتی کوچیک بودم تو بیمارستان عوضم کردن !

از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟ می گه من از شیشه پاک کن استفاده می کنم!

********
از غضنفر می پرسن دانشگاه می ری؟ میگه: اگه بار بخوره همه جا می ریم... دانشگاه، انقلاب، میدون آزادی...

********

ایوب را گفتند صبر از که آموختی !؟

گفت از دیال آپ !

********

در پی دزدیده شدن آثار ملی و مجسمه های تهران خبر میرسد

برج آزادی در میدان آزادی ربوده شد !

********
زنی 2قلو میاره، پسرش داد می زنه مادرم یه بچه آورده با یه زاپاس!

********
از غضنفر می پرسن باد صدادار چه شکلیه؟ میگه حلقه ای. میگن چرا؟ میگه چون هر وقت هر کی باد می ده، می اندازه گردن من!

********
غضنفر یه آینه رو زمین پیدا می کنه. برش می داره، عکسش می افته توش، میگه: ببخشید نمی دونستم مال شماست!

********
لوتی ترین اس ام اس  سال :

عشق تو مرا نموده قاطی

ما نو چه ایم و تو گنده لاتی!

********

از غضنفر میپرسن نظرت راجع به زلزله چیه ؟

میگه طرح خوبیه ، تکان دهنده ست !

********
غضنفر چیست !؟

موجودی که به شدت در مقابل فهمیدن مقاومت میکند !

غضنفر میره پیش روانپزشک میگه :

نمیدونم چرا هیچکس منو تحویل نمیگیره !

دکتر میگه : نفر بعدی لطفا !

********

سهمیه متور گازی اعلام شد ! روزی ۲ قاشق مربا خوری !!!

********

غضنفر به شکمش میگه : حال میکنی من کار میکنم تو میخوری !؟ شکمش میگه : میخواهی من کار کنم تو بخوری !

********

به یکی میگن چرا خودکشی کردی؟ میگه حوصله ی نفس کشیدن نداشتم

********

غضنفر میره ته استخر تا میاد بالا می گه : کاشی کاره عجب نفسی داشته !!!

********

 غضنفر بعد از سی سال کچل بودن میره مو میکاره دو روز بعدش توی قرعه کشی بانک حج واجب برنده میشه

********

به غضنفر میگن جوان ها شراب میخورن قمار میکنن … حکم چیه ؟ میگه : گیشنیز

********

غضنفرداشته دعا می کرده، میگفته: خدایا مرا نیامرز… میگن: بابا این چه جور دعا کردنه!؟ میگه: آخه دارم شکسته نفسی می کنم

********

غضنفر مى ره خواستگارى به دختره یه بلیط اتوبوس مى ده! بابای دختره شاکى میشه میگه: مردتیکه ی خر این چیه؟ غضنفرمیگه : احمق ارائه ی بلیط نشان دهنده شخصیت شماست

********

غضنفر  مست میکنه شنگول میشه گرگه میاد میخورتش.

یه غضنفر میره جوراب فروشی میگه آقا جوراب میخوام فروشنده میگه:مردونه؟ غضنفر دست میده میگه: مردونه

********

غضنفر میره اون دنیا میگن چی شد مردی؟ میگه: شیر خوردم. میگن: شیرش فاسد بود؟ میگه نه گاو یهو نشست.

********

به غضنفر می گن وبا اومده. می گه چی چی آورده؟

********

به غضنفر می گن اگه تو دریا کوسه بهت حمله کنه چیکار می کنی؟ میگه میرم بالای درخت. میگن تو دریا که درخت نیست. یارو میگه :مرتیکه ....... مجبورم. می فهمی ؟! مجبوووووووورم

********

غضنفر مربی فوتبال میشه شماره 10 رو میاره بیرون دو تا 5 می فرسته تو بازی

********

یارو داشته تو لس آنجلس قدم میزده، یهو داریوش رو میبینه، بدو بدو میره جلو، میگه: سلام آقا داریوش! داریوش میگه : سلام هموطن !!! یارو کف میکنه، میگه : اووووووووووووف! عجب کیفیتی!!!

********

ازغضنفر میپرسن چه جوری بستنی کیم میخوری؟ می گه می ذارمش لای نون، سیخشو می کشم بیرون

********

به غضنفر میگن با سرعت جمله بساز میگه ویژ

********

غضنفر لیوان خالی میذاره بالا سرش میپرسن چرا میگه اومدیم شب پاشدم تشنم نبود...!

********

یه روز یه نفر از یه غضنفر می پرسه قبله کدوم وره ؟ غضنفر میگه: کجارو بهت آدرس دادن؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد