ENJOY

ENJOY

مرکزخرید اینترنتی
ENJOY

ENJOY

مرکزخرید اینترنتی

جک های جدید سال ۹۰


غضنفر دستش شکسته بوده، میره دکتر، دستشو گچ می گیرن
غضنفر از دکتر می پرسه: آقای دکتر! بعد از اینکه گچ دستمو باز کنم آیا می تونم سنتور بزنم؟
دکتر می گه: البته، حتماً.
غضنفر می گه: چه عالی! چون قبلاً نمی تونستم!
==============================

 

هدف از آفرینش لرها:
۱- ایجاد رعب و وحشت در بین حیوانات 
۲- ایجاد شادی بین انسانها 
۳- روحیه دادن به ترکها

 



 اروپایی: یه زن داره یه دوست دختر، زنشو بیشتر از دوست دخترش دوست داره

امریکایی: یه زن داره یه دوست دختر، دوست دخترشو بیشتراز زنش دوست داره

!!!!!! ایرانی: یه زن داره سی تا دوست دختر، ننه اش رو از همه بیشتر دوست داره

========================

کدوم شهروند به کدوم عملکرد کامپیوتر علاقه داره؟

تهرانی
: Shortcut
قزوینی: Backup
اصفهانی: Save
شیرازی: Ignore
رشتی: Share
تبریزی: Hang

========================

 

ریزش موهای خود را به دست خدا بسپارید . . . شامپو یـــــد الله

========================

 

دختره به دندان پزشک : آقای دکتر من از دندون کشیدن بیشتر از حامله شدن می ترسم
دکتر : پس یالا زود تصمیم بگیر می خوام صندلی رو تنظیم کنم

========================

 

آخونده داشته واسه ترکه حرف میزده، میگه: مثلاً اگه سگ بهت حمله کرد باید این آیه قرآن را بخونی. ترکه میگه:آما خوبه که آدم یک چوب هم با خودش داشته باشه ها، چون ممکنده همه سگها عربی بلد نباشند

========================

 

یه آقایی برای تسلیت گفتن می خواست بره خونه ی کسی که به تازگی زنشو از دست داده بوده ولی اشتباهی می ره خونه ی آقایی که دوچرخه شو گم کرده بود. بهش تسلیت می گه ولی طرف با کمال خونسردی می گه: نه آقا راحت شدم از دستش، جلوش تاب داشت، تهش باد می داد و تازه هرکی می رسید، می پرید روش

========================

 

یارو مار تو شیشه الکل می بینه می گه جل الخالق همه چیز دیده بودم جز ترشی مار.

========================

 

غضنفر ساعت سه بعدازنصف شب مست و پاتیل میرسه در خونه، هرکار میکرده نمیتونسته کلید رو بکنه تو قفل در. خلاصه اونقدر سر و صدا میکنه تا زنش بیدار میشه، ازون بالا داد میزنه: اصغر اقا کلید بندازم؟! ترکه میگه: نه بابا کلید دارم، سوراخ رو بنداز

========================

 

اگه میدونستی دستای یخ من چقدر محتاج دستای تو هست هیچ موقع اونا رو تو دماغت نمیکردی بیشعور

========================

 

پندی از یک داغ دیده: هرگز به علامت آبی و قرمز روی شیر توالت اعتماد نکن

==================

غضنفر میره ختم ازش می پرسن شما؟
میگه من سایر بستگانم !

====================

مرد عاشق تا وقتی ازدواج نکرده نا تمام است
وقتی که ازدواج کرد کارش تمام است
==========

 

دعای لرها بعد از نماز
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی مواظب خودت باش
==============

غضنفر میره دستشویی هرچی زور زد آروغ میزد
به خودش میگه : نکنه برعکس نشستم !!!
==============

اگه بنزینت تموم شد در باکو باز کن و بشاش توش ، کی به کیه ؟ شاید راه افتاد !!!
دیگه از چرخ مملکت سنگین تر نیست که ریدن توش و هنوز داره میچرخه !!!!

=======================

غضنفر می ره تماشای رقص باله از اول تا آخرش خواب بوده. بعد ازش می پرسن چه طور بود؟ میگه آدمای خیلی خوبی بودن. دیدن من خوابم، رو نوک انگشت راه می رفتن!
=========

غضنفر دستش شکسته بوده، میره دکتر، دستشو گچ می گیرن
غضنفر از دکتر می پرسه: آقای دکتر! بعد از اینکه گچ دستمو باز کنم آیا می تونم سنتور بزنم؟
دکتر می گه: البته، حتماً.
غضنفر می گه: چه عالی! چون قبلاً نمی تونستم!
==============================

 

هدف از آفرینش لرها:
۱- ایجاد رعب و وحشت در بین حیوانات 
۲- ایجاد شادی بین انسانها 
۳- روحیه دادن به ترکها

========================

 

ترکه میره جبهه و از کمر به پایینش قطع میشه، بهش میگن: چه احساسی داری؟ میگه: احساس می‌کنم تا کمر رفتم تو بهشت

========================

 

روباهی به زاغی گفت: چه دمی، چه سری، عجب پایی! زاغ عصبانی شد و گفت: بی‌تربیت! خجالت بکش.. اون موقع من کلاس اول بودم... حالا شوهر دارم


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد