ENJOY

ENJOY

مرکزخرید اینترنتی
ENJOY

ENJOY

مرکزخرید اینترنتی

اس ام اس های عاشقانه

دلا در عاشقی ثابت قدم باش / که در این ره نباشد کاری بی اجر
دلم رفت و ندیدم روی دلدار / فغان از این تطاول
٬ آه از این زجر . . .

میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک میزنن ؟
میخوان به ما بفمونن تو سکوت و فاصله هم میشه گفت
دوست دارم . . .

عشق توئی عاشق منم ٬ دریا توئی قایق منم
اگر دزدیدند قایقت را
٬ غم مخور ٬ سارق منم !!

تکرار همه چیز تو دنیا خسته کننده است ٬ اما تو مثل نفسی
تکرارت تضمین زندگی منه . . . دوستت دارم
  . . .

لیمو نخور ترش کنی منو فراموش کنی !
هندونه بخور ناز کنی
٬ منو همیشه یاد کنی !!

قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه
یک اس ام اس ممکنه ساده برسه
٬ اما قلب فرستندش خیلی به یادته . . .

معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن
ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی
  . . .

عشق یعنی استخوان و یک پلاک / سال های سال تنهای تنها زیر خاک . . .

قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه
یک اس ام اس ممکنه ساده برسه
٬ اما قلب فرستندش خیلی به یادته . . .

مثل آسمون که تنها امیدش چند تا ستاره ست / دیدن تو واسم عمر دوبارست . . .

برای من مهم نیست که وقتی کسی تنهاست به فکر من باشه
برای من این مهمه که وقتی اطرافش شلوغه
٬ قلبش به خاطر من میتپه . . .

ای کاش که از حال دل من خبرت بود / ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود
من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز / ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود . . .

این همه رنجی که دنیا بر سر ما میکند / غیر ما هر که باشد ترک دنیا میکند
بارها گفتم که فردا ترک دنیا میکنم / چون به یاد تو می افتم امروز و فردا میکنم . . .

جایت همیشه سبز است در خلوت خیالم / خوبم به خوبی تو گر چه نپرسی حالم . . .

میگم شبا ستاره ها تا میتونن دعات کنن / نورشون رو بدرقه پاکی خنده هات کنه . . .

شکست در عشق فاجعه نیست ٬ فاجعه آن است که بدانی چرا در عشق شکست خوردی

حباب ها همیشه قربانی هوای درونشان میشند  . . .

تو مانند کبوتر ها نجیبی ٬ تو مثل داستانهای عجیبی
گناه من چه بود که گفتی
٬ از این پس از نگاهم بی نصیبی . . .

سلام ای بی وفای بی مروت / سلام ای ساز گیتار محبت
سلام کردم نگی تو بی وفائی / وگر نه ما که عاشقیم بی مروت !

به ستاره های کم نور قناعت کن ٬ که ستاره های بزرگ زودتر به چشم میآن
و تو نگاه همه جا میگیرن . . .

دلا در عاشقی ثابت قدم باش / که در این ره نباشد کاری بی اجر
دلم رفت و ندیدم روی دلدار / فغان از این تطاول
٬ آه از این زجر . . .

گر جفای روزگار تکه کند قلب مرا / روی هر تکه نویسم نام تو را  . . .

آنفدر راه کشیدم ره جهان سیر شدم / صورتم گرجه جوان بود ولی پیر شدم
در غریبی
  پنجه حسرت به دیوار کشیدم / غریبی نکشیدی که بدانی چه کشیدم . . .

 

i

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد